Hellum

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Emilié Sehlstedt - 21 april 2010 21:12


Idag så har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. På matten så jobbade vi idag med ekvationer, det var kul. Efter det så hade jag idrott. Då körde vi nån svår grej, svårt att förklara. På svenskan så gjorde vi klart våra serier och efter dom så skulle man skriva en berättelse som hade seriebild med. Idag så var jag verkligen på huget inför slöjden...... det började med att min symaskin inte funkade, då fick jag vänta i 25 minuter på hjälp sen gick allt bra då hade hon nålat väldigt fel, fick jag börja om allt och be om hjälp igen..... alltså idag då jag väldigt gärna ville sy så gjorde jag inte det på hela lektionen :( Sista ämnet idag var engelska, då såg vi på film, det var kul.
Imorrn så ska vi simma på idrotten, det ska bli kul!! :)
Nyss så såg jag på "Jade", det är ett jättebra och intressant program! Men nu så lyssnar jag på Takida :D På lördag kommer jag få se dom i verklighet :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards