Hellum

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Emilié Sehlstedt - 1 juni 2010 20:00

  

Idag så har jag haft språk,matte,no och kvt iup. På språken så såg vi på filmen "Braveheart" fortfarande. Den är ganska bra tycker jag men pappa har filmen. På matten så jobbade vi med drömresan fortfarande, det var ganksa kul! Efter det så hade vi no, då ritade vi ett system i naturen. Det var kul!! Sista ämnet idag var kvt iup, då körde vi fotboll. Vi möte alla sjuor. Vi förlorade alla förutom en :S Men det var kul!
Då jag kom hem så tänkte jag bada men det var 11 grader i poolen så det var kallt. Jag blötte mig bara till axlarna ungefär sen gick jag upp för det blev så kallt, efter det så solade jag ett bra tag :) SKÖNT! Nu är det bara 15 dagar kvar sen är det sommarlov!! Jag längtar!!!! :D
Det var den här mamma fick av mig igår :)

Ovido - Quiz & Flashcards