Hellum

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Emilié Sehlstedt - 16 juni 2010 21:58


               
Fotograf: Mamma

Idag så hade jag och Daniel skolavslutning, Danne hade klockan 10.00 och jag hade klockan 13.00 Vi hade det i gympasalen på Vallaskolan,. Det var massa uppträdande, dom var riktigt bra! Mamma tog massa kort på mig också, hon fixade mitt hår :) Jag kände mig som en prinsessa.
Hemma så har jag badat,ätit jordgubbar med grädde men jag får ont i magen av jordgubbar men det är det värt!
Just nu så ser jag på "So you think you can dance" :P
Hör kommer lite bilder från skolavslutningen :)

                 
                                      Daniel och jag.
                   
                                Alla mina syskon och jag :)
                   

                                   Pappa,jag,Manne och Mawlina
             Det var den skjortan pappa fick av mig som present i måndags.
  
              Daniel och hans tjej Elin :) Dom är så fina ihop tycker jag!! 
                 
                    Jag och mina bästisar Elina och Therese :)
                  
                      Här är jag bredvid mammas Opel Reckord :P
  

                                   Jag och mina syskon i Opel :)

Ovido - Quiz & Flashcards