Hellum

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Emilié Sehlstedt - 23 juni 2010 21:55

            

Idag så har jag och mina småsyskon badat hela dan nästan. Simon och Amanda kom på besök en sväng också, det var kul! Jag har solat mycket också! Det har varit 23 grader hos oss. Skönt men lite varmt tycker jag.
Mamma och pappa har köpt en buss som Daniel kan åka i nu :D Daniels rullstol är ganska hög och bredd så viken buss som helst funkar inte, men mamma och pappa hittade en riktigt stor och helt perfekt buss. Så nu på kvällen så åkte vi ner på stan för att leta efter en film som heter "Farsan" men den har inte kommit ut i affärerna än. Vi åkte också en sväng till mormor och morfar, vi fikade där och pratade, det var kul!! Då vi kom hem nu så stannade jag och Malwina hemma för vi ville så åkte dom andra runt sjön, det tyckte Daniel var jättekul!! Jag blir så himla glad då han är så glad som han är nu över att hela famljen kan åka överallt.
Just nu så ser jag på "tAKiDA Live" dvd:n, den är jättebra!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards