Hellum

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Emilié Sehlstedt - 26 juni 2010 22:47


Idag så åkte hela familjen till Junsele djurpark. Det var jätteroligt!!
Daniel tyckte också att det var roligt :) Vi tittade på djuren och sen åt vi middag på resturangen där. Jag åt räksallad och det var jättegott!! Det var en riktigt bra dag iallafall!! :D
Här kommer massa bilder jag tog på djuren :)


Så himla vacker och fin tiger!!! :)
  

Den populära vita tigern!! Supervacker tycker jag!! :)

  

Jag tycker att dom var så söta så jag lägger ut tre bilder på dom :)

  

Supergulliga kamelungen!!! :)

  

Kamel och kamelungen :) SÖT!!!!

  

En fin jak :) Ganska häftiga djur!

  

Björnmamma och björnungar, supersöta tycker jag!

  

Lodjur, väldigt söt!

  

Vargarna rörde sig väldigt mycket, det här var den bästa bilden! :)

  

Renar :)

  

En lama, Manne var rädd att den skulle spotta på han.

  

Manne matade kaninen, riktigt söt kanin!

  

Ankor :)

  

Näbbjörn, jag fick inga bra bilder på dem men den här var den bästa :P

  

Man blir trött efter att ha sett massa djur.

  

Ovido - Quiz & Flashcards