Hellum

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Emilié Sehlstedt - 7 juni 2010 20:40

  

Fotograf: Mamma

Idag så såg vi på teater och hade no på skolan. Vi skulle samlas i hemklassrummen sen så gick vi ner på hullsta. Det var en teater som heter "Att leka med elden", den handlar om mobbing och att det ibland kan gå för långt. Den var riktigt bra och den var väldigt känslosam tycker jag!! Man var på väg att fälla en tår faktiskt. Men den var jättebra. Då vi kom tillbaka till skolan så samlades vi i klassrummen och pratade om teatern om hur man skulle kunna hjälpa personen som blev mobbad och så. Dom som spelade teatern var med i klassen ett tag och lyssnade då vi pratade. Efter det så hade vi lunch och no. På no:n så jobbade vi med ett häfte om ekologi, det var kul men lite långtråkigt.
Elina åkte ju hem till mig idag för att vi tänkte bada i poolen, det blev ett kort topp men det var SKÖNT. Vi var på mitt rum och skrattade som ett par dårar då vi spelade kort och lite annat. Men det var riktigt kul!!
Just nu så lyssnar jag på tAKiDA såklart, hehe :)
Nu är det bara 9 dagar kvar sen har man sommarlov :D Jag LÄNGTAR!!!!

Av Emilié Sehlstedt - 7 juni 2010 14:11

     

Nu ska jag, Elina,Manne,Malwina och Agnes bada i poolen :D :D
Det ska bli superskönt!!
  

Ovido - Quiz & Flashcards