Hellum

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Emilié Sehlstedt - 2 juni 2010 19:17


Idag så har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. På matten så jobbade vi som vanligt med drömresan, det var kul men lite svårt. På idrotten idag så hade vi vår sista orientering. Det gick inge bra för mig. Jag hittade två och gick vilse en gång :S Klantigt av mig! Efter det hade vi lunch och efter det hade vi svenska. Då gjorde vi ett läsförståelse test igen. Då vi var klara så skulle vi jobba med ett häfte som handlade om ljud. Det var kul! På slöjden så jobbade jag med mitt armband som är blått,gult och grönt. Sista ämnet idag var engelska. Då skulle vi intervjua en person som läraren valde. Då fick vi läsa om personens intressen och sånt. Det var kul tycker jag!
Hemma så har jag badat i poolen, idag doppade jag mig faktiskt :) Det var SKÖNT!! 17 grader var det i poolen. Just nu så lyssnar jag på musik och chattar med Alexander :P

Ovido - Quiz & Flashcards