Hellum

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Emilié Sehlstedt - 1 november 2009 19:21


Idag så gick jag upp klockan 10.00 och gick in och åt lite frukost. Medans jag åt frukost så såg jag och Daniel på filmen "Tzatziki". Det var mysigt Skrattande!! Efter det så spelade jag och Manne lite spel på xbox 360. Efter det så såg jag på tv:n ett tag och då frågade pappa vad jag ville beställa Tungan ute. Vi skulle äta från terassen. Jag tog en yones,det är kebab,grönsaker och kebabsås på den. Mums det var jättegott Glad!! Efter middagen så gick jag på promenad med Axel runt byn Flört. Det var roligt och mysigt  Skrattande!! Imorgon så är det skola. Det ska faktiskt bli riktigt roligt Glad!! Efter skolan så ska jag och min bästis Elina gå på stan Glad. Det ska bli superroligt Skrattande!! Då kommer jag att använda mitt bankomatkort för första gången Tungan ute. Det ska bli jätteroligt tycker jag Skrattande!!! Så kommer vi åka bussen hem sen då jag och Elina har shoppat som galnigar Flört. Just nu så ser jag på "Top model", jag gillar inte programet så mycket men det finns inget annat bra att se just nu. Ska snart se på "Hål i väggen" som är på 6:an. Det är ett ganska roligt program Glad!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards