Hellum

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Emilié Sehlstedt - 27 november 2009 21:42

          

Idag så har jag inte haft nån lektion för jag har haft innebandy turnering hela dagen. Det var jätteroligt !!! Två matcher blev lika

,en förlorade vi och en vann vi. Det var jätteroligt att spela !!! Det var många som tyckte att jag var jättebra,det var roligt tycker jag!! Då bandyn var slut så var klockan 14.00 och bussen kommer 15.35 Så medans gick jag på banken och fixade mitt legitamation. Då jag var på skolan igen så prata jag och Challe,Andreas och Sofia med varandra . Då vi hade gått på bussen så var alla trötta eftersom alla hade spelat som galnigar. Då jag kom hem så åt jag middag. Det var ris,fick med broccoli och en sås. Det var jättegott!! Efter det så åkte jag,pappa,Manne och Malwina på ica och handlade lite godis och lite annat. Vi träffade jag min moster Ann-Sofie och Morgan. Vi pratade ett tag. Min lilla kusin Rasmus sov i bilen . Då vi var hemma igen så väntade vi på¨att "Idol" skulle börja. Då det började så åt vi godis och jag drack julmust. Erik var bäst ikväll på "Idol" tycler jag. Pappa åkte till ica en gång till efter att vi hade följt med och då köpte han den nyaste julskivan med EMD. Mina favoritartister. Jag lyssnar på skivan nu. Den är jättebra tycker jag !!!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards