Hellum

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Emilié Sehlstedt - 4 november 2009 20:44

    

Idag på skolan så hade jag matte,idrott,svenska,slöjd och engelska Glad. På matten så jobbade jag med geometri igen. Det var roligt Tungan ute!! Efter matten så skulle min klass ha idrott men det blev ingen idrott för vi hade ingen vikarie. Så vi hade 3 timmars rast Skrattande. På svenskan så har vi börjat jobba om grekerna. Läraren Anna-Lena läste en myt berättelse för oss och sen så fick vi nåra frågor om berättelsen. Det var roligt Skrattande!!! Efter svenskan så hade jag slöjd och då hållde jag på att rita modelen till min klänning. Det var roligt!! Då jag hade gjort det så klippte jag ut en rejäl tygbit så att det räcker till min klänning. Sista ämnet jag hade var engelska. Då fick vi ett test om presens,läraren ville se om vi kunde presens. Det var lite roligt Tungan ute! Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så övade jag på läxan. Då jag hade övat ett bra tag så läste jag ett bra tag Glad. Just nu så ser jag på "Stokholm Arlanda", jag tycker inte att det är så bra program men nu så börjar "Greys antomy" Glad. Imorgon så ska jag på badhuset. Det ska bli jätteroligt även om vi bara kommer simma i en kvart Tungan ute. Men det ska bli roligt Skrattande!!!!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards