Hellum

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Emilié Sehlstedt - 17 november 2009 14:00

          

Jahap nu är man sjuk igen. Jag är tvärtäppt i näsan,har feber och är jättehes. Kan knappt prata Rynkar på näsan. Vaknade imorse och kunde knappt prata och var tvärtäppt i näsan. Så idag är jag hemma. Jag och mamma har varit ensama hemma själva . Pappa är på prakriken,Daniel på häggen(korttidsboende) och Manne och Malwina på skolan. Jag och mamma har sett på tv bara Tungan ute. Vi har sett på "Morden midsomer" och ätit kakor och druckit pepsi max. Det var jättemysigt Skrattande!! Har haft en mysstund. Nu så kan jag iallafall prata jag kunde inte det imorse då jag gick upp, det lät som hes tant. Febern har jag fått på förmiddagen och snuvan är bättre nu iallfall. Just nu så ser jag på "Tzatziki" med Malwina och vi ska spela sims 2 nu. Ska ha en mystund med lillsyrran Flört Glad.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards