Hellum

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Emilié Sehlstedt - 7 november 2009 18:08

     

Idag så väckte mamma mig och frågade om jag ville följe med henne och pappa på stan och det ville jag så jag skyndade att göra mig klar Glad. Då pappa kom hem från farmor och farfar så åkte vi. Han lämnade Manne och Malwina hos farmor och farfar. Jag köpte ett jättefint kollegeblock bara Tungan ute. Vi skulle fika också i stan och då träffade vi Sandra (Malwina gudmor),hennes pojkvän och henns bror Jimmy. Så vi fikade där dom också fikade Glad. Jag och mamma vi åt en sallad pch cola. Det var jättegott Flört!! Pappa tog en baugette och cola. Då vi kom hem tog mamma fram det hon skulle ha på festen som hon och pappa är på. Jag läste tidningen Okej Tungan ute. Då klockan var ungefär 16.45 så åkte mamma och pappa. Så nu är jag själv med hundarna Glad. Jag har det jättemysigt Skrattande!!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards