Hellum

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Emilié Sehlstedt - 2 november 2009 20:35

                       

Idag så skulle jag åka taxi med Daniel till skolan för hans assistent börjar på skolan Glad. Taxin ska komma 7.45 och den kom 8.15 och då börjar min lektion. Mamma ringde till lärarrummet och sa att jag skulle komma för sent. Jag var framme 8.45 vid skolan. Då jag var vid mitt skåp så sa mina kompisar Elina och Therese att vår lärare var sjuk och att vi hade håltimme. Stressad i onödan Obestämd. Efter håltimmen så hade jag so Skrattande. Då fick vi ett prov om saker med polisarbeten. Nästa vecka eller om det var veckan efter det så kommer vi besöka på polisstationen Glad. Efter provet så pratade vi om grekerna och fick läsa nåra sidor högt inför klassen och läsa för oss själva. Det var roligt Skrattande!!! Efter so:n så hade jag lunch och efter det så hade jag no. Då fick man göra klart sin forksning om sina djur och dom som var klara fick gå ner längst bak i klassrummet och klistra fast blommor på papper. Det var ganska roligt!! Så då skolan var slut så gick vi ner på stan Tungan ute. Elina skulle följa med mig och Therese följde också med. Det första vi gjorde var att jag tog ut pengar på bankomaten och efter det så gick vi och fikade. Vi åt glass. MUMS Glad!! Efter det så gick vi runt och shoppade. Jag köpte mascara,tuggummi,en bok,fars dagspresent,mini listerine och det var en till har jag för mig men jag kommer inte på vad det var. Då vi hade shoppat en stund så fikade en gång till och sen shoppade vi lite till Flört. Då klockan var 15.45 så kom våran buss så då åkte vi hem. Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så var jag med mina småsyskon Glad. Daniel är på häggen(korttidsboende). Då klockan var ungefär 18.00 så hade vi tagit fram fika för Jenny,Patrik och Agnes ,dom skulle uppvakta mamma men dom kom aldrig för Agnes hade ramlat så dom var på sjukhuset så farmor och farfar fikade med oss istället. Jag gick på promenad med Hedda idag också Glad. Nu så ser jag på "Ullared". Det är ett bra program Glad!!  

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards