Hellum

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Emilié Sehlstedt - 20 november 2009 21:37


Idag så var det första skoldagen på tre dagar. Jag har faktiskt längtat efter skolan Tungan ute! Idag så hade jag svenska,so,no och musik. Idag så kom jag en kvart för sent på skolan för det var två tåg som stanade vid järnvägen som bussen åker förbi och buss chauffören tog gb skolan först och inte vallaskolan. Så jag blev en kvart för sent till skolan Rynkar på näsan Första skolämnet var svenska. Då målade vi en bild som passade in i texten vi ska redovisa. Det var ganska roligt Glad! Efter svenskan så hade  jag so. Då gjorde jag klart uppgifterna om grekerna. Så då fick vi ett korsod som handlade om grekerna. Det var ganska svårt men roligt Skrattande! På no:n så gjorde vi lab. Vi fick en ny partner att jobba med. Jag jobbade med min gamla klasskamrat Anton. Det var roligt!! Vi skulle göra två expriment som är enkla men det är svårt och skriva hur man gjorde det. Men det gick riktigt bra Glad! Sista ämnet var musik. Vi är i två olika grupper och min grupp ser på film just nu. Då skolan var slut så hämtade pappa och Manne mig. Vi beställde pizza på vägen hem. Nu så har jag nyss sett på "Idol" med familjen och ätit chips och godis och druckit pepsi max. Inatt så ska Manne sova över hos mig. Vi ser på filmen Narnia 2 Skrattande.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards