Hellum

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Emilié Sehlstedt - 3 november 2009 20:17

                     

Idag på skolan så hade jag språk,matte,no och kvt iup. Jag tycker inte att det var nån jätterolig dag Tungan ute. På språken så fick vi jobba med flera papprern om olika konstiga ord betyder. Det var inte så roligt. På matten så jobbade vi med geometri. Det var roligt Glad!! Efter matten så hade jag no. Då började vi jobba med kemi. Det var jätteroligt Skrattande!! Efter no:n så var det lunch, det var pasta och nån slags kycklingryta. Det var ganska gott! Efter lunchen så hade vi lite rast och då råkade jag låsa in min nyckel i skåpet så mamma blev tvungen att köra ditt på valla med mina extra nycklar. Klommer Emilié kan jag bara säga om min själv Tyst!! Sista lektionen jag hade var kvt iup. Då fick vi jobba med nån valfri ämne som man ville jobba med. Jag jobbade med bild och läste en stund också. Det var roligt Glad!! Efter vi jobbat valfritt så fick vi ett papper som man skule ringa in olika svar på frågor man skulle svara om sig själv. Tillexempel "Vilket favoritämne har du?" Då fanns det olika svar man kunde ringa in på vilket favoritämne man har. Mitt favoitämne är so Skrattande!! Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så var jag med Manne en stund och spelade lite tv spel för  han ville det. Då vi hade spelat ett tag så åkte han,pappa och Malwina till farmor en sväng och då var det bara jag och mamma hemma själva. på torsdag så ska min klass åka på badhuset Skrattande. Vi ska simma i en kvart och då ska idrottsläraren se hur mycket och hur långt man har simmat och sen så ska man duscha. Jag tycker att det är lite dåligt att vi ska simma så lite. Men det ska bli roligt Skrattande!!! Just nu så ser jag på "Navy CSI",det programet gillar jag Tungan ute!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards