Hellum

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Emilié Sehlstedt - 1 december 2009 20:24


Idag så har jag haft språk,matte,no och kvt. På språken så såg vi på en film, den heter "Varghunden". Den är bra   !! Efter språken så hade jag matte. Då jag med diagram. Det var ganska roligt! På no:n så pratade vi om atomer. De var intressant! Efter no:n och lunchen så hade vi kvt iup. Då gick vi ner till träslöjden och där skulle vi kolla hur mycket våra broar orkar som vi gjorde för en vecka sen    . Min grupps bro kom 3 och dom som kom 1 och 2 får gå på nipvallen och äta pizza och en läsk. Våra mentorer bjuder. I bussen så lyssnade jag på ljudbok, det är "Främmadne fågel" med Anna Jansson. Den ljudboken är jättebra   !! Då jag kom hem så åt jag midda, det var ris och chilikornkarne. Det var gott!! Efter det så har jag sett på tv. Just nu så ser jag på "Navy CSI", det är ett bra program   !!!

Ovido - Quiz & Flashcards