Hellum

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Emilié Sehlstedt - 7 december 2009 21:00

  

Idag så har jag haft engelska,so och no. På engelskan så jobbade vi med plural och substantiv. Det var ganska roligt!! Efter det så hade jag so   . Då jobbade vi med Europa,jag,Elina,Therese och Anglica satt i ett annat rum och jobbade. För det var jättepratigt i det räta klassrummet. Sista ämnet idag var no. Då hade vi klassråd. Vi pratade om hur vi trivdes i klassen och vad vi ville ändra med lektioner. Då skolan var slut så gick jag på stan   . Då gick jag en timme själv och efter det så kom Elina och då shoppade vi med varandra. Det var jätteroligt   !!!! Jag köpte tuggummi,godis och julklapp. Jag träffade bara två kompisar från skolan. Det var Bille och Ina som jag känner. Då klockan var 15.35 så gick jag till vallaskolan för det var julfest. Daniel hade julfesten. Vi drack glögg först och efter det så sjöng och hans klass. Efter det så fick vi tomtegrött och skinkmacker. Efterätten var lusebulle,pepparkaka och kaffe,mjölk eller te. Det var jättemysigt där   !!!! Jag tycker att det är jätterolgt på Daniels julfest!!! Just nu så ser jag på "CSI".

Ovido - Quiz & Flashcards