Hellum

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Emilié Sehlstedt - 10 december 2009 20:34

  

Idag så har jag haft språk,idrott,,matte och elevens val. på språken så såg vi på film. Förra veckan så såg vi en film och nu ser vi en till av samma författare. Fiilmen är ganksa bra   ! Efter det så hade jag idrott. Niorna hade volleyboll turnering idag så vi hade ingen idrott idag. Så då hade vi 3,5 timmes rast. Skönt   !! Efter det så hade jag matte. Då gjorde jag ett litet prov av b delen av provet alla har gjort. Sista ämnet idag var elevens val. Jag har film där. Vi ser på en film som heter "Billy Elliot", den är väldigt bra   ! Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så övade jag inför no provet imorgon. Just nu så ser jag på ett program som heter "Barnet som fastnade i tiden", den handlar om ett barn som har en syndrom men ingen vet vad för syndrom och då hon föddes var hon 16 år. Det är ett ganksa bra program ! Malwina sjöng på pansionärshemmet imorse och då skulle hon ha tomtekläder. Så då tog jag kort på mina små tomtar   .

Ovido - Quiz & Flashcards