Hellum

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Emilié Sehlstedt - 9 december 2009 21:26

  

Idag så har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. på matten så jobbade jag med diagram. Vi hade en vikarie idag och han heter Bertil,han berättade mattehistorier för min grupp hela tiden. På idrotten så körde vi en slags hinderbana. Det var roligt   !! Efter det så hade jag lunch och efter det så hade jag svenska. På slöjden så nålade jag ihop min klänning. Sista ämnet idag var engelska. Då körde vi olika roliga engelska tävlingar. Det var roligt   !!! Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så övade jag på min läxa. Just nu så ser jag på nått program på 5:an. Jag tror att det heter "The real houselives in New Jersey". Jag har tagit bilden genom ett fönster på vallaskolan.

Ovido - Quiz & Flashcards