Hellum

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Emilié Sehlstedt - 24 december 2009 22:07

     

Idag är det julafton. Jag vaknade klockan 10.30 tror jag och då jag gick in så fick vi öppna en julklapp. Den var till alla syskonen, det var band hero vi fick  . Det var jätteroligt!!! Det följde med trummor,gitar och mick. Det var jätteroligt att spela det!! Vi åt gröt till frukost. Dom som firade jul med oss idag var farmor och farfar. Dom kom klockan 15.00 då "Kalle anka" började. Vi såg klart på det och efter det så åt vi julbord. Det var supergott,som efterrätt så var det glass,bär och grädde. Mums! Efter det så fcik vi öp´pna julklapparna  . Jag fick inte lika många men det var för att jag fick min tachmobil för ett tag sen. Men jag fick 3 tröjor,"Harry Potter 6",prenumeration på tidningen okej,halsband och massor av annat. Av farmor och farfar så fick jag ett årskort på badhuset och Martin Stenmarcks nya skiva. Tack mamma,pappa,farmor och farfar  !! Just nu så ser jag på "Harry Potter 6 alltså halvblodsprinsen". Den är jättebra  !!!

Av Emilié Sehlstedt - 24 december 2009 00:24


Jag bloggar lite sent nu men jag skriver vad jag har gjort igår då. Jag var på stan med mamma. Hon köpte nåra julklappar till syskonen. Jag köpte inget. Det var fullt med folk! Då jag kom hem så städade jag lite och efter det så kom pappa. Han hade med sig julklapparna till mig och Daniel  .Vi fick massor av presentkort. Då han hade åkt så spelade jag och Danne lite wii. Han tycker att det är roligt!! Mormor,morfar och moster Hanne kom också. Dom gav oss julklapparna idag. Vi fick öppna dom då. Jag fick två pyjamaser,en tröja,fyra sockar och en jättefin morgonrock. Tack mormor,morfar och moster Hanne  !! Jag har spelat bingo med familjen nu. Vi vann inget. Men nu så ska jag sova. God jul allihopa  !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards