Hellum

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Emilié Sehlstedt - 4 december 2009 21:47


Idag så har jag haft svenska,so,no och musik. Jag kom 15 minuter för sent till skolan på morgonen. På svenskan så såg vi på film om Odysseus. Den är inte så jättebra   . Efter svenskan så hade jag so och då jobbade vi om Europas världsdelar. Det var roligt   !!! På no:n så jobbade vi med atomer och sen då vår andra lärare kom så gjorde vi ett expriment. Vi skulle blanda ihop vatten med oboy,strösocker och matiolja och se vad som händer. Vi var i grupper,jag var med Anton. Det var tur! Sista ämnet idag var musik   . Då pratade vi om noter, efter det så skulle vi sjunga kareoke så killarna var i ett rum och tjejerna i ett rum. Då läraren Erica kom till oss så sa hon att vi hade varit så tysta och så duktiga att vi fick sluta 15 minuter tidigare,men killarna fick sjunga för dom pratade hela tiden      . Då jag kom hem så åt jag middag och då åkte Daniel till pappa Lars. Nu så har jag sett på "Idol" med mamma,pappa,Manne och Malwina. Vi åt godis och drack julmust. Det var mysigt !! Just nu så väntar jag på att "Idol" börjar   .

Ovido - Quiz & Flashcards