Hellum

Alla inlägg den 28 december 2009

Av Emilié Sehlstedt - 28 december 2009 18:32


Moster Hanne ringde mig och frågade om jag ville följa med henne och hennes kille Kenneth till Hammarn. Det ville jag  . Vi ska på mellandagsrean imorrn i Östersund. Det ska bli jätteroligt   !!! Om det är nåt jag är bra på så är det att shoppa  ! Vi ska göra en fruktsallad nu. Vi ska äta det och dricka julmust sen och se på tv. Det ska bli mysigt.

Av Emilié Sehlstedt - 28 december 2009 13:38

 


Idag så sovde jag till klockan 12.15, det var skönt  !! Jag ser på film med syskonen nu. Vi ser på "Flipper", den handlar om en delfin och en pojke som tar hand om delfinen. Den är bra film tycker jag  . Idag så kommer Mia,Amanda,Simon,Pedda och farfar hit. Dom ska se på hockeymatchen idag. Daniel hejar på brynäs, jag med och dom andra hejar på modo  . Men nu så ska jag fortsätta se på filmen.

Ovido - Quiz & Flashcards