Hellum

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Emilié Sehlstedt - 27 december 2009 21:23

 


Idag så har jag sett på film med familjen, vi såg filmen "Magnus och Brasse Varning för barn", den var jättebra!! Vi åt pizza idag som middag. Gott  ! Jag är så less på julbord nu. Jag har spelat lite supermario med Manne. Det var roligt!! Just nu så lyssnar jag på Takidas låt "Trigger", den är bra    !!!

Av Emilié Sehlstedt - 27 december 2009 14:00

     

Idag så har jag ont i ryggen. Det är inte roligt  !! Jag har sett på n yhetsmorgonen och inhalerat(gör lättare att andas) Daniel. Jag har duschat också. Manne,Malwina och pappa har åkt till lillAgnes. Hon fyller år 4 år idag. Grattis lillAgnes  ! Jag,mamma och Danne ser på "Jul med Ernst" just nu och efter det så ska vi se på en film som heter "Magnus och Brasse Varning för barn", den är jätteroligt  !!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards