Hellum

Alla inlägg under april 2010

Av Emilié Sehlstedt - 6 april 2010 21:20


Idag så åkte mamma,pappa,Manne och Malwina på stan med lillAgnes. Så jag har varit hundvakt. Jag har sett på film, myst med hundarna medans dom var borta. Just nu så ser jag på "Wallander Vålnaden" och chattar med Eina :D

Av Emilié Sehlstedt - 5 april 2010 21:30


Idag så sover Manne och Malwina hos farmor och farfar, Agnes sover där också inatt. Daniel har åkt på häggen och kommer hem på fredag. Så jag har myst med mamma och pappa. Vi har sett på "Wallander vålnaden", den var jättebra!! Vi åt pastasallad idag också, mums! Just nu så ser jag på film, den heter "Braveheart", det är pappas favoritfilm men jag tror inte att det kommer bli min favoritfilm.

Av Emilié Sehlstedt - 5 april 2010 21:30


Idag så sover Manne och Malwina hos farmor och farfar, Agnes sover där också inatt. Daniel har åkt på häggen och kommer hem på fredag. Så jag har myst med mamma och pappa. Vi har sett på "Wallander vålnaden", den var jättebra!! Vi åt pastasallad idag också, mums! Just nu så ser jag på film, den heter "Braveheart", det är pappas favoritfilm men jag tror inte att det kommer bli min favoritfilm.

Av Emilié Sehlstedt - 4 april 2010 21:13


Idag så åkte jag och Daniel till pappa Lars och Linn. Vi spelade poker,såg på tv och åt middag.  Vi var ute vid sjön ett tag också. Det var ganska kul! Linn ska få en bäbis så jag och Daniel kommer att få en lilla syster/bror. Jag hoppas på lillasyster. Just nu så ser jag på "Wallander Skytten" :)

Av Emilié Sehlstedt - 3 april 2010 22:06


Den här videon är lite smågullig tycker jag!!! Snacka om stora ögon!!

Av Emilié Sehlstedt - 3 april 2010 21:15


Idag så har jag sett på film med Daniel. Manne och Malwina har varit hos moster Helena idag så jag och Danne hade en mysdag idag :) Det var jättemysigt!! Farmor och farfar har ätit påskmiddag med oss idag också, det var kul! Just nu så lyssnar jagpå musik och väntar på att en spindel ska komma fram från ett litet gömställe den har hittat, så man är på sin vakt nu!!
Imorgon så ska jag och Daniel till pappa över dan för att fira påsk och dom har varit i Thailand i 3 veckor och kom hem för en vecka sen ungefär, så imorrn blir första gången vi träffar dom sen dom var på semester. Men det kommer nog bli kul där!!

Av Emilié Sehlstedt - 2 april 2010 21:50


Idag så har mormor,morfar,farmor ocg grannen Göran kommit på besök hit. Vi bjöd dom på påskmiddag, mums! Jag har också skrivit väldigt mycket på min berättelse som jag håller på med, det är en fantasi berättelse. Just nu så lyssnar jag på musik och chattar med Elina och Alexander :)

Av Emilié Sehlstedt - 1 april 2010 21:13


Idag så har jag städat lite och åkt på lidl med mamma och Malwina. Det var jättekul!! Imorse så var det två spindlar ute hos mig, jag fick VÄRSTA PANIKEN!! Jag dödade en liten men det var en jättestor som jag inte vågade eller klarade av att döda. Det är så att jag har värsta spindel fobin!!!!!! Jag får allvarligt panik då jag ser en!! Pappa dödade som tur va jättespindeln för en stund sen. Tack pappa!!! Jag vet nästan inget värre än spindlar, dom är så vidriga!! Men jag vet vart jag har fått det ifrån..... faster Jenny, hihi. Vi är ganska lika då det handlar om spindlar tror jag!

En jättegullid video om en panda unge som är förkyld som nyser och skrämmer sin mamma, den är jättekul!

Ovido - Quiz & Flashcards