Hellum

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Emilié Sehlstedt - 10 augusti 2009 17:07


Nu har jag gjort en dag på stan. Jag har handlat en hel del......

Klänning, tröja, parfym, och en hel del annat. När vi var på stan så gick vi på Westerlunds och käkade tacobuffé, och det var lika gott som vanligt!


Här kommer lite bilder från idag: 


Tacobufé



Elina testa säng



Jag testar fotölj, lite liten ...kanske...



Likheten är slående



Mmmmmjukglass


Coca-cola tjejen

 


Jag på hemväg


Av Emilié Sehlstedt - 10 augusti 2009 09:37

Idag så ska jag på stan med min bästa kompis Elina. Jag har ju fått presentkort och pengar så idag ska jag tokshopppa !!! Vi kommer att äta mjukglass i stan.För varje gång då vi är i stan med varandra så äter vi en mjukglass =) Ska åka om en timme ungefär.


Men just nu så lyssnar jag på musik och är ute på internet.


Här är en bild på mig, redo för tokshopping! Eller som mamma sa "shop til you drop"


Av Emilié Sehlstedt - 10 augusti 2009 08:55


Jag var på Gatufesten i Sundsvall och såg mina idoler EMD.


Här kommer ett klipp från en intervju med dem när de var där:



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards