Hellum

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Emilié Sehlstedt - 19 augusti 2009 21:06

Snart så är det skola igen...det ska bli jätte roligt men jag är nervös!!! Jag börjar på måndag. Då ska jag börja på vallaskolan. Det är fem klasser i sjuan. Jag går i klass 7:5 med min bästis Elina!!! Dom som kommer från min klass är Elina världens snällaste tjej,Therese hon är också jätte snäll,Joel han är en cooling och sist så är det Anton han är också en cooling. Jag är jätte glad över att jag får gå med min bästis iallafall. Mamma har sagt att jag får dom bästa fröknarna... det är ju jätte bra!


Det jag har gjort idag är att läst ut en bok och sen börjat på en ny,sett på kanalen animal planet och slöat. Det är ganska skönt att slöa ibland!! Just nu så lyssnar jag på musik och är ute på internet men jag ska gå och lägga mig så fort låten är slut. Hade tänkt att gå upp klockan 06.00,jag brukar gå upp den tiden då det är skola. Men nu ska jag gå och lägga mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards