Hellum

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Emilié Sehlstedt - 13 augusti 2009 20:21


Det var jätte roligt på övernattnigen!!! Vi såg på film,lyssnade på musik,hade kuddkrig. Hahaha...det var jätte roligt! Vi åt tacos till middag.Mums


 Och vi såg en jätte stor spindel också =( Usch! Jag hatar verkligen spindlar!!!! Dom är så äckliga!!

 Vi hade jätte roligt där!! Och vi skrattade typ hela tiden!! Och vi gick och la oss klockan 03.00 och gick upp 10.00 Så nu är jag jätte trött!! Och idag så städade vi lite.Och efter det så åt vi frukost. Vi såg också film efter frukosten.Sen då klockan var 14.00 så åkte Elina hem och efter en stund så åkte Amelia hem. Så då var det bara jag och Therese kvar hos Jennifer. Och då sa hon att vi kunde väl åka till spegeldammen. Och vi sa ja det kan vi väl.Så vi cyklade dit. Men då vi var där så började det regna så då cyklade vi hem till Jennifer. Och då ringde jag till pappa och sa att jag ville bli hämtad så han kom och hämtade mig och sen efter det så åkte vi till 97:an och köpte mat till oss. Sen så åkte vi hem och åt middag. Det var jätte gott! Efter det så gick ja till mitt rum och var vid datorn. Men nu så ska jag nog sova.Jag är JÄTTE trött!!! 


Men här så kommer nåra bilder från övernattningen. Det är inte så många bilder.




 Jennifer äter tacos.

 


 Här så pratade vi med varandra och helt utan anledning så började vi skratta

 


 Kuddkrig. Hihihi!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards