Hellum

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Emilié Sehlstedt - 31 augusti 2009 21:33


Idag då jag skulle åka till skolan så åkte jag taxi. Det var roligt och skönt för då slapp man en massa prat! Jag åkte med min storebror Daniel. på engelskan så satt jag bredvid Elina och hon har brytit armen och i förrgår så tog dom bort gipset och idag så ringde sjukhuset till henne på engelskan och då sa dom att hennes arm inte kommer hålla sig om hon ramlar eller blir knuffad. Så hon skulle få gipsa armen igen. Så hon åkte hem =( Stackars hon!!!! Min bästis!! Jag tycker så himla synd om hon!!! Så nu ska hon ha gipset i 3-4 veckor till...ivärsta fall 6 veckor till =(


En bild på Elina. Det är en gammal bild.

På so så hade vi inte den läraren vi ska ha. Utan vi hade en annan. Han var borta med sin klass nånstans. På no så pratade vi om blommor. Det var ganska roligt! Sen så slutade vi och då gick jag och Jennifer på stan. Det jag handlade var naglack,godis,tidning,bokmärken mm. VI åt tacobuffé på Westerlunds. Det var lika gott som vanligt!! Då jag kom hem så var jag ensam. Mamma,pappa och syskonen skulle byta bilar. Medans dom var borta så såg jag på programen "American funiest hom vidioes" och på "Greys antomy". Jag gillar dom programen!! Mer har jag nog inte gjort. Jo vi hade besök av Tobbe heter han,en vän till pappa. Men nu ska jag gå och lägga mig.

 Pappa och Tobbe. Det är inte en bra bild. Men det är den enda på dom.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards