Hellum

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Emilié Sehlstedt - 21 augusti 2009 22:34


Idag efter mammas visning så var Simon,Mia och doms lilla söta Amanda hos oss. Jag är Simons kusinbarn. Vi åt plåckmat med dom. Plåckmat är lite grönsaker,kyckling,bröd,fetaost och oliver. Det var jätte gott!! Sen så har jag gosat med Amanda. Hon är 6 månader och jätte gulig!! Dom har åkt hem nyligen.


Nu så ser jag på en film som heter "Dreamgirls" den är jätte bra!!


Här kommer lite bilder. Det är ingen på Mia för jag har inga bilder på  hon bara en men den är inge bra.


 Mamma och guliga Amanda!!


 En bild på Simon. Hihihi en rolig bild!


 Vi åt lite godis också. Det var är ju en fredag.

Av Emilié Sehlstedt - 21 augusti 2009 12:56

Idag ska mamma ha en visning här hemma. Hon säljer barnkläder och vuxna kläder som är i regnbågens färger. Dom är jätte fina!!  Hon ska ha den visningen i eftermiddag. Du får gärna komma =)


 Idag så har jag läst... igen. Boken jag läser är jätte spännande!!! Den heter " Bärnstens kikaren" det låter kanske inte så spännande men det är den. Det är del 3 jag läser. Det handlar om en elva årig flicka som hamnar i olika faror för att hon har fått en guldkompas, som alla vill ha. Den är en spännande och sorglig bok. Det jag gör just nu är att jag är ute på internet och lyssnar på musik. Det är artisterna E.M.D Dom tycker jag är jätte bra!!! 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards