Hellum

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Emilié Sehlstedt - 22 augusti 2009 20:04


Idag så har varit med Daniel. Vi såg på film och spelat spel. Det var jätte mysigt! Efter det så gick jag till mitt rum och bäddade sängen läste lite. Då jag hade läst en stund så ropade pappa på mig och frågade om jag kunde ducka och det gjorde jag. För Simon,Mia och Amanda skulle äta middag med oss idag också. Mamma hade beställt pizza till oss. Efter en stund så var mamma hemma och Simon. Så då åt vi pizza. Jag fick en kebabbåt =) Mums!! Efter det så satte vi oss i soffan och pratade. Men nu har dom åkt.


Nu så lyssnar jag på musik. Men jag ska snart se på kanalen Animalplanet.


Här kommer lite bilder från den här kvällen.


 Pappa och lilla Amanda.


 Simon.


 Mia.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards