Hellum

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Emilié Sehlstedt - 17 augusti 2009 21:16


Idag så har jag badat med min kompis Jennifer. Vi badade säkert i 2 timmar ungefär...kanske längre.Då jag kom hem så sa mamma att vi skulle på Malwinas fotbollsmatch och frågade om jag ville följa med och det gjorde jag. När vi var i Sollefteå så åt vi middag på Sibylla. Jag tog en kebabtallrik. Det var jättegott!! Då vi hade ätit upp så åkte vi till Anders och Sussie. Mamma och pappa känner dom. Vi fikade där sen så åkte vi till Inas fotbollsmatch. Då Inas match skulle börja så ville Manne att vi skulle gå till lekparken. Så det gjorde vi. Efter ett tag så gick vi tillbaka och då var matchen slut. Det blev 1-0 åt det andra laget. Men då vi satte oss i bilen för att åka hem så var Ina ändå glad =) Då vi nästan var hemma så såg vi en hel hög med poliser. Jag vet inte varför dom var där.


Men just nu så lyssnar jag på musik och är ute på internet. Ska snart se på programet Prison break. Jag tycker att det är ett spännande program!


Våran granne Göran kom till oss mitt på dan. Vi visste att han jobbade idag,men då sa han att dom hade hittat en handgranat i en sko. Han jobbar på skomakeriet och gör skor till militärer. Det var en kille som hittade  handgranaten i en skon. Så alla i huset skulle gå ut och åka hem. Så Göran var ledig idag för det. Det har varit på radion om handgranaten. Tänk om den hade sprängt. Gud vad hemskt det skulle vara!!!!! Men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och vara ute på internet.


Här kommer lite bilder från badet och på matchen.


 Inas fotbollslag.


 Anders och Sussie.


 Guliga Ina dricker coca cola.

 


 Manne dricker coca cola .

 


 Träden vid Helgums sjön


 Så här ser Helgums sjön ut.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards