Hellum

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Emilié Sehlstedt - 11 augusti 2009 22:11


Nu ska jag snart gå och lägga mig men ska bara skriva lite snabbt vad jag har gjort idag. Jag har sett på film med Daniel,Manne och Malwina.Jag har också varit vid datorn och sen så har jag nog bara slöat med familjen.


Just nu så ser jag på en film som visas på tv. Den heter "Stolthet och fördom" den är jätte bra!!! Men nu så ska jag fortsätta se på filmen.

Av Emilié Sehlstedt - 11 augusti 2009 11:26


Idag så ska jag ha en slödag! Det är ganska skönt att ha det ibland.

Jag kommer nog vara med syskonen,läsa min bok och vara ute i värmen.

Jag skulle vilja ha sommar jämt!! Det är ju så häligt med sol jämt!!!


Jag längtar tills imorgon för då ska jag åka bort till en av mina kompisar.Hon heter Jennifer.Hon ska ha en övernattningsfest.Alla tjejer i min klass är bjudna och vi är bara fem i min klass. Så det ska bli roligt att vara på en sån fest!! 


Men nu ska jag gå och fixa frukost. Jag ska äta mammas godaste tekackor och ett glas juice =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards