Hellum

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 3 januari 2010 21:15

 


I helgen så har jag varit hos pappa Lars ch Linn. På fredagen så spelade vi poker och på kvällen så såg jag,pappa Lars och Linn på Camilla Läckbergs film "Olycksfågeln"  . På lördagen så bowlade vi, det var jag,Danne,Linn,pappa Lars och min kompis Agnes familj plus min fyrmänning Sussi. Det var jätteroligt  !!! Efter det så åkte vi hem och åt middag, det var tacos. Mums! Anges familj och Susi var hos oss ett tag efter bowlingen. På kvällen så fortsatte vi att se filmen "Olycksfågeln", den är riktigt bra! Idag så var jag hos Agnes. Vi pratade,såg på filmen "Twilight", den var jättebra  !!! Då jag kom hem så såg vi på film, vi syskonen. Vi såg på filmen "En fyra för tre", den är rolig!! Just nu så ser jag på en film som visas på 5:an, den heter "Åter till Cold Mountain", den är ganska bra! Imorgon så ska jag simma lite. Det ska bli roligt  !!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards