Hellum

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 4 januari 2010 19:38

  


 Takidas låt "Jaded". Låten är bra!!! Jag tycker att alla Takidas låtar är bra  !!!!!!

Av Emilié Sehlstedt - 4 januari 2010 19:22


Idag så har jag sett på film med syskonen, vi såg på "En fyra för tre"  . Efter det så åkte jag och simmade på badhuset  . Jag tänkte simma en gång i veckan på måndagarna. Det var jätteroligt  !!! Jag bastade och fikade efter det. Jag köpte godis till småsyskonen. Då jag väntade på bussen så väntade jag i 20 minuter och tillslut så ringde jag mamma och sa att bussen inte hade kommit så pappa åkte för att hämta mig. Då pappa kom så frågade han vart jag väntade och jag väntade vid tidningen i Sollefteå och då sa pappa att busen inte kommer ditt på lovet den som jag åker. Så det vaar därför bussen inte kom. Medans väntade jag på widegrens  . Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så spelade jag lite xbox360 med Manne. Just nu så ser jag;manne och Malwina på "Ice Ace 3". Manne ska sova hos mig inatt och Ina bara ser på film med oss.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards