Hellum

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 15 januari 2010 20:05


Idag så har jag haft svenska,so,no och bild. På svenskan rättade vi en text som det var stavlfel på och hon sa att vi ska skriva en lång sago berättelse. Jaa!! Det ska bli roligt  !! Efter det så hade vi so. Då hade vi en rolig lärare som heter Bertil. Han sa att han var vikarie för våran vikarie som är också en vikarie som är i södra sverige nu. Lite komplicerat! på no:n så gjorde vi expriment. Vi gjorde Ph värden med olika saker tillexempel tvål,cola,diskmedel. Det var jätteroligt  !! Sista ämnet idag var bild. Då skulle vi välja om vi ville måla surrealismen och realismen. Jag valde surrealismen. Det var jätteroligt men det var lite svårt. Man ska komma på nåt konstigt. Men det var roligt  !! Då jag kom hem så familjen middag. Manne är med en kompis idag som sak sova över. Han heter Wille och han är jättesnäll och busig! Just nu så ser vi på "Let´s dance". Det gillar både hon och jag. Vi har fredagsmys nu tycker hon. Vi har sett på stavfet också efter middagen. Sverige kom 1:a  . Yess! Det är bra det!!

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards