Hellum

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 14 januari 2010 20:21


Idag så har jag haft språk,idrott,matte och elevens val. På språken så jobbade jag klart sve/eng häftet och efter det så skrev jag berättelse. På idrotten så körde vi olika stationsbana. Det var roligt  !! Efter det så hade vi lunch och två timmars rast. På matten så jobbade vi med bråk igen. Det var lite roligt! Sista ämnet var elvens val. Jag har bild på det. Mina bästisar Elina och Therese har också bild, Joel min kompis har det också. Så jag var inte ensam. Det var jätteroligt på elevens val  !! Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så såg jag på skidskytte. Det var herrernas. Det gick sådär för sverige. Just nu så ser jag på "Extreme home makeover" och ligger på spikmattan  .

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards