Hellum

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 21 januari 2010 21:24


Idag så har jag haft språk,idrott,matte och elevens val. På språken så jobbade vi med ett häfte om krokidiljägaren. Jag brukar se hans program så jag kunde allt men det kunde inte dom andra. Efter jag gjort häftet så läste jag. Det var roligt  !! Efter språken så ahde jag idrott. Då körde vi Cath the flag, det var roligt! Efter det så hade jag tvåtimmars rast. På matten så jobbar vi fortfarande med bråk. Sista ämnet idag var elevens val. Där har jag bild, vi skulle måla med kladdkriter. Det var faktiskt roligt! Då jag kom hem så åt jag middag och efter det satt jag framför tv i soffan. Har haft ont i magen hela dagen  . Just nu så lyssnar jag på Takida och chattar med min kompis Alexander  .

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards