Hellum

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 18 januari 2010 20:22

  


Idag har haft engelska,so och no. På engelska så pratade vi om oregelbundna verb. Det var lite långtråkigt. Efter det så hade vi so. Då fick vi träffa våran nya lärare som vi ska ha på so:n den här terminen. Hon heter Christina och hon var ganska snäll tycker jag. Vi körde lekar för att hon ska lära känna oss lite bättre  . Sista ämnet idag var no. Då såg vi på tre filmer om elektricitet. Två handlade om det, den andra handlade om två olycker som hände vid järnvägar. Då skolan var slut så gick jag till tandläkaren. Jag behöver inte min tandställning längre. Det känns skönt  !! Efter det så gick jag och Therese på badhuset. Det var jätteroligt  !! Vi simmade där till klockan 15.00 sen gjorde vi oss klar och tog bussen hem. Just nu så lyssnar jag på Takida  . Men jag vill se "Idrottsgalan" men 1:a funkar inte just nu på min box. Lite irriterande....  

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards