Hellum

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 20 januari 2010 19:09


Idag så har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. På matten så jobbade jag med bråk. Idag var det faktiskt roligt att jobba med det. Efter det så hade jag idrott  . Då hade vi en ny idrottslärare. Hon heter Veronica och hon var ganska bra. Vi fick göra fritt så jag,Elina och Therese spelade badminton. Det var roligt! På svenskan så läste läraren en berättelse för oss, det var mästerkatten med stövlarna. Efter det så pratade hon om vad väsen är och sa hiur vi ska jobba med berättelsen vi ska jobba med snart. Det längtar jag till  !! Efter det så hade jag slöjd, då hade mitt boroderi försvunit så jag blev tvungen att börja om. Det var inte så roligt. Sista ämnet idag var engelska. Då gjorde vi en hörövning och jobbade med ett häfte. Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så övade jag på läxan. Just nu så lyssnar jag på Takida  .

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards