Hellum

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 19 januari 2010 21:54


Idag så har jag haft språk,matte,no och kvt iup. På språken så läste jag hela timmen. Det var väldigt roligt! På matten så jobbade jag med bråk igen. Det är lite trist tycker jag. Efter det så hade jag no och då pratade vi om årstiderna och hur det blir dag och natt. Det var ganksa roligt! Efter det  så var det lunch och efter det så hade jag kvt iup. Då pratade vi om aktivitetsdagen vi snart ska ha. Då jag kom hem så var jag med Malwina,Manne är var hos en kompis. Malwina och mamma har feber. Stackars dom!! Men jag och Malwian spelade lite wii. Det tyckte hon var roligt! Just nu så ska jag läsa ut dom sista sidorna av kapitlet i min bok som jag läser. Liza Marklund med boken "Gömda", den är jättebra!! Det är en bok jag kan rekomendera.

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards