Hellum

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 12 januari 2010 19:57

  

Idag var det första skoldagen på länge. Det var roligt  !! Jag hade språk,matte,no och kvt iup. På språken så jobbad vi med ett häfte bara, det var lite långtråkigt. Efter det så hade jag matte, vi pratade om vad vi ska jobba med och vi gjorde nåra tal på tavlan också, det var roligt  ! På no:n så pratade vi om det vi ska jobba med och pratade om historik. Sisita ämnet idag var kvt iup. Då får vi jobba med nåt valfritt. Jag jobbade med bild. Då skulle vi göra ett perspektiv och det skulle vara ett gammaldags lok. Det var svårt men jag klarade det. Det var roligt! Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så var jag med syskonen  . Just nu så ligger jag på spikmattan och lyssnar på Takida  .

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards