Hellum

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Emilié Sehlstedt - 13 januari 2010 21:55


Den här låten är riktigt bra tycker jag!! Takida med låten "Tonight"   .

Av Emilié Sehlstedt - 13 januari 2010 19:57


Idag så har jag haft matte,idrott,svenska,slöjd och engelska. På matten så jobbade vi om bråk. Det var ganska roligt  . Efter det så hade vi idrott. Då gjorde vi ett bip test. Man ska springa i en speciell takt och då ett bip piper så ska man vara vid ett specielt ställe. Det gick ju ganksa bra men det blev jobbigt. På svenskan så jobbade vi kalrt med delen om Odysseus. Det var skönt att det är klart nu. Efter det så hade jag slöjd. Då skulle vi brodera lite. Det var roligt!! Sista ämnet idag var engelska. Då jobbade bi med en text som heter star, det var ganska roligt tycker jag  . På bussen så satt jag längst bak och det var en kille bakom mig så pillar med mitt hår. Det är ganska jobbigt!! Men då jag säger åt han med min arga röst så slutar han, tur. Då jag kom hem så åt jag middag och efter det så såg jag på skidskytte. Det var damernas. Helena kom på 15:a plats. Det är ändå bra tycker jag  . Just nu så lyssnar jag på musik och ligger på soikmattan  .

Presentation


Välkommen till min blogg! :)

Jag heter Emilié och bor i Helgum.
Jag skriver om mitt liv,skolan,min familj, mina vänner och lite olika novell texter ibland :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards