Hellum

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Emilié Sehlstedt - 1 mars 2012 20:41

 

Jag & Dogge Doggelito på invigningen av Ungdomsportalen i tisdags :)


Nä nu ska jag börja blogga igen, fattar inte varför jag inte har gjort nått inlägg för då jag väl gör de så tycker jag att det är superkul!

Ja vad ska jag säga, har haft nationella i svenskan och det gick riktigt bra :)

Imorrn är det dessutom sista skoldagen sen är det sportlov vilket ska bli så otroligt skönt!!!

Få ha sovmorgon och vara uppe sent och bara ta det lugnt men det som är lite jobbigt är att vi har på onsdagen nationella no då vi börjar skolan igen...

Jag har dessutom gjort mitt gymnasieval, valde Handel & Administratörs programet för jag vill så himla gärna jobba i en butik i framtiden.

Skolan flyter på som vanligt, det är lite rörigt bara.

Jag är dessutom med i Ungdomsdeligationen i Sollefteå kommunen och nu har vi invigt en NY sida för oss ungdomar från 13 upp till 30år där der finns allt man vill hitta som t.e.x discon, fritidsgårdar, evenemang, bidrag & stipendier och mycket mer!

Du borde verkligen KOLLA in sidan, http://www.ungisolleftea.se/2.578e42531242b8a299f800013470.html

Jag själv kollar in den varje dag för att sen ifall det händer nått nytt på sidan.

Du kan också kolla in representanter i ungdomsdeligation, protokoll om vad vi gör på möten, m.m

Jag håller på att utbilda mig till en konfirmations ledare också, har gått steg ett nu, vi var på ett läger i Vålådalen där det var 255 ungdomar som gick steg ett... jag saknar verkligen Vålådalen, det var så sjukt KUL där!!!

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer just nu, lyssnar på musik som vanligt och ska snart plugga lite inför ett prov om andra världskriget som vi har imorrn.
En bild har jag en rejäl frisyr och det var därför jag skulle på 80-tals disco på lägret SUM :D
Det var så GRYMT kul!! :D


Men nu kommer det lite bilder :D


                               


 

Ovido - Quiz & Flashcards