Hellum

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Emilié Sehlstedt - 9 mars 2012 23:26

En låt som jag älskar för tillfället! :P


Ja idag har jag inte gjort nått speciellt direkt, hade sovmorgon till 13.00 :D
Har haft en mysdag med lillasyster, vi såg på två filmer som hon ville se, så mumsade vi på lite glass och drack trocadero till filmerna :)

Kul var det iallafall!! :)

Senare på kvällen så har jag gjort en trippel choklad, råkade först göra några misstag... :P
Först så råkade jag ta vetemjöl då jag egentligen skulle ha socker så då var det att bara börja om med den blandningen, hehe

Det andra var att jag brände chokladen i mikron så det rök och bubblade, ops!

Så det var bara att ta ny choklad och börja om där med.

Men jag fick ett hyffsat bra resultat tillslut tycker jag :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards