Hellum

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Emilié Sehlstedt - 23 mars 2012 23:05

David Guetta med låten memories som jag lyssnar hela tiden på nuförtiden :)


Ja idag har varit en ganska chill dag för mig, hoppas att det har varit det för er också!

Då jag kom hem med bussen så hade Tim redan kommit före med sin buss, vi åt middag, spelade lite tv-spel med småsyskonen och sedan såg vi på en skräckis "Saw II" heter den.... huvva!!! :S
Blev dessutom en kanon dag för mig för jag fick svar angående praktiken, jag fick platsen!!! :D

Är överlycklig över det!!! :D
Så jag kommer troligen somna med ett leende på mina läppar inatt :)


Imorrn blir det och åka till Tim och se på ännu mer film, blir nog kul de! :)


Men ska nog ta och öppna min energidryck, äta lite godisnappar och se på nån komedi :)


Ha en GRYM helg allihopa nu!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards