Hellum

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Emilié Sehlstedt - 3 mars 2012 19:35

Fick se den här videon i torsdags och dels älskar jag låten men jag tycker att videon är så fin också! ^^


Usch, har sovit så värdelöst inatt, har hostat oavbrutet... nu har jag feber, hosta och snuvig också...

Blir inge disco för mig tyvärr! :(
Men ska muntra upp mig med lite filmer och en energidryck så man kanske blir lite piggare ;) 

Har bara slöat idag, sov till 11.00 och sen har jag bara sett på tv .

Ska troligen se på "Gladiatorerna" sen, det är en serie som hela familjen älskar, vi sitter som fastklistrade framför tv:n då :)
Ne ska dra nu tror jag, vi hörres!

Av Emilié Sehlstedt - 3 mars 2012 01:06

Intervju med jag, Anna och Sofia om ungdomsportalen ;)


Tjena tjena!

Idag hade jag so prov om andra världskriget.... det känns faktiskt riktigt bra! :)
Ja nu ikväll så har jag haft främmande av min kompis Tim så vi har spelat lite spel, lyssnat på musik och varit ute på youtube :)
Imorrn så är det vinterfesten i Sollefteå men jag ska inte gå på den för jag har blivit förkyld, har en hemsk hosta och min hals är hela tiden torr :(
Ifall jag mår lite bättre imorrn mot kvällen så ska jag kanske på Hullsta discot, hoppas jag mår bättre för jag vill verkligen gå på det!! :D

Ska troligen starta nån film nu för jag är så trött och seg så bye,bye!


ÄNTLIGEN sportlov!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards