Hellum

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Emilié Sehlstedt - 14 mars 2012 22:41

 

Lite mörk bild men jaja skitsamma


Hejsan, förlåt för att jag inte skrev nått igår men jag var så himla trött!

Så fort jag kom på skolan så bytte jag buss och åkte till Ramsele med dom andra som hade anmält sig.

Vi vann första med 7-3 :D

Men den andra matchen förlorade vi men kom inte ihåg hur mycket vi förlorade med :P

Silver blev det iallafall för oss :D


Idag så hade jag nationella no (kemi) på morgonen... jippi eller inte :/
Usch vad svårt det var tycker jag!!
Frågorna var så konstigt formalerade så jag blev som ett frågetecken :O

Men det känns hyffsat nu... :P

Då vi skulle ha no och matte så fick vi se på en film istället " Se upp för dårarna" :P

Då skolan var slut så var jag på möte på kommunen och planerade lite inför Ungdomens dag, det gick bra iallfall och kul var det också! :D

Ska snart lägga mig tror jag, lyssnar på musik nu som vanligt ;)

Ska dra nu så hejdå allihopa!


Ska snart lägga upp en ny novell som jag håller på med just nu :)


Ovido - Quiz & Flashcards