Hellum

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Emilié Sehlstedt - 31 mars 2012 22:21


Ja under dagen så har jag mest slöat och sett på film med syskonen, kul var det iallafall! :)

Nu på kvällen så såg vi på finalen på "Gladiatorerna", det är ett så grymt program!! :D
Skulle själv vilja utmana några av gladiatorerna och testa banorna, tror ni jag skulle fixa det? ;)

Haha det tror inte jag, kanske nån men sen hade det gått åt skogen, haha!


Nu tänkte jag se på lite film, ska nog börja med att se "Hugo", har redan sett den idag, men jag tycker att den är så otroligt bra så jag tänkte se den igen :)

Av Emilié Sehlstedt - 31 mars 2012 11:47


Godmorgon allihopa!


Vet inte riktigt vad jag ska skriva men igår så hade jag, mamma och Malwina en tjejdag på Birsta, så vi började med att äta frukost på Ikeas resturang, det var verkligen supergott!! :)
Efter det så gick vi på ÖB för mamma skulle handla lite saker till sin butik och sedan så gick på runt på Birsta, ja köpte smycken, anteckningsböcker, bälte och nagelack, tror det var allt :P

Men det var en superkul iallfall!! :D
Så tack mamma & Malwina för en jättetrevlig och KUL dag!! :D


Har lagt ut ett videoklipp från Ungdomstinget som var i tisdags som jag var med på, det är vi ungdomsdeligationen som anordnar det varje år, den är riktigt bra, så titta ifall ni vill veta litegran om vad vi håller på med i Ungdomsdeligation t.e.x :)

Ovido - Quiz & Flashcards