Hellum

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Emilié Sehlstedt - 21 mars 2012 21:54

 


Jomen godkväll på er! :)


Har inte gjort nått speciellt idag tycker jag, har haft skola :P


Efter skolan så hade jag möte med sommar/vinter aktivitetsgruppen(Ungdomsdeligationen) angående om ungdomens dag(ska jobba den dan), så vi pratade lite om vilka artister vi ska ha och lite andra grejer, kul var det iallafall!! :D
Men då jag kom hem tog jag en kopp kaffe direkt, hade huvudvärk för att jag inte hade druckit nått sen till frukosten.


Nu på kvällen så skickade jag in ett papper om sommarjobb, får hoppas att jag får nått så man känner lite cash ;)


Förresten, gillar du att skriva, fota eller filma och är emellan 13-20år?? ;)
Isånafall tycker jag att du borde anmäla dig till det!!

Skriv ungisolleftea.se så kan du klicka lite längre ner på nyheterna om unga redaktörer :)


Kunde tyvärr inte fixa så det blev till nått enket ord att klicka, det strular lite gran tydligen.


Jag skickade in mitt intresse eftersom jag älskar att skriva noveller och andra texter, fota och så :)

Så är du lite sugen så skicka in ditt intresse, du förlorar inget på det direkt :P


Ne ska dra nu, tror jag ska se på nån film kanske.

Ha det gött!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards