Hellum

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Emilié Sehlstedt - 5 mars 2012 23:14

 


You are not the only one who doesn´t understand it... who doesn´t see a system with all numbers.

There is many people like you, I am one of them...

I train so much too understand it but it is useless, I fail anyway...

I don´t have the best confidence because of that.

We can´t cure it with a medecin, it will be with us forever.

I can´t understand how people can get so good rating while I don´t.

I know how it´s feels, it feels like the other people are better then yourselves, that you are so stupid who can´t count some math tasks while other can do it on one minut... but listen to these words...

No one is perfect!

Everyone has problem, everyone can have hard with something and you´re not alone... there is many people who have the same problem like you so keep on trying and believe inte yourself.

Av Emilié Sehlstedt - 5 mars 2012 21:54


   

Godkväll allihopa!


Mår lite bättre idag, är feberfri :D
Hostan har blivit lite bättre och snuvan ett litet snäpp bättre men annars känner jag mig bra.

Har inte gjort nått speciellt idag tycker jag, har sett på tv, skrivit en novell och varit vid datorn.

Oftast är det mina vardags sysslor då det är lov om det inte är fint väder ute för då är jag oftast ute :)

Imorrn blir det en sväng ner på stan, ska dels göra AM provet och även gå på kommunen, jag ska prata med en kille om jag får praktisera där i maj.

Han jobbar som webbkordinator och jag tycker att det verkar ganska kul och intressant jobb, så tänkte att nått nytt kan man alltid prova, så jag får väl se ifall det är kul då jag väl praktiserar där.

Bara att hålla tummarna på att jag får göra det!

Ska troligen starta nån film nu, tror jag ska se på en av mina absoluta favorit filmer, "Hidalgo" :D

Tycker den är så grym och Viggo Mortensen är dessutom med i den, tycker han är en riktigt bra skådespelare.


Ska dra nu så hejdå så länge^^

Ovido - Quiz & Flashcards